Vi har siden 1995 specialiseret os indenfor salg af fodboldprodukter og har siden 2002 været at finde på internettet. I dag kommer 90% af omsætningen gennem e-handel, og vores kernekompetence er således onlinehandel. Vi beskæftiger mere end 50 medarbejdere og har i de senere år udvidet markedet til det øvrige Norden og Holland. Vi opererer således nu på det internationale marked med webshops i 6 lande og en enkelt butik i København. Unisport A/S som er Danmarks førende virksomhed inden for salg af fodboldudstyr på nettet, søger en dygtig regnskabsassistent, som kan være med til at sikre vores fortsatte succes. Dine ansvarsområder er bl.a.: • Bogføring og kontrol af leverandørbilag • Lønadministration • Aktivitets- og KPI rapportering • Betalinger • Fakturering og opfølgning • Afstemninger Stillingen er på 30 timer om ugen – der kan på lidt længere sigt blive tale om fuld tid. Din profil • Har minimum 3-4 års erfaring med regnskab • Har erfaring med lønadministration og godt kendskab til de basale regler på området • Er rutineret bruger af et økonomisystem (gerne NAV) og Excel Som person er du omhyggelig, kvalitetsbevidst og serviceminded. Du trives med at have travlt, og overholder deadlines. Du ser muligheder frem for begrænsninger og bidrager således til den fortsatte udvikling af vores arbejdsprocesser. Du tilbydes En spændende og selvstændig stilling hvor du med reference til vores CFO er det administrative omdrejningspunkt. Du bliver en del af en virksomhed, hvor viljen til forbedring er kombineret med en stolt kultur og et kreativt og professionelt miljø. Ansøgning Lyder stillingen interessant, så send din motiverede ansøgning og cv snarest til finance@unisport.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen kan du kontakte CFO Jesper Rechter Christensen på telefon 40 41 71 72. Arbejdssted: Bådehavnsgade 38, 2450 København SV. Tiltrædelse: 1. januar 2014