Milepæle
Vores sociale medieeventyr startede for 12 år siden med en ung JayMike, som skrev manuskripter til et par videoer om ugen på hjemmesiden. Videoerne viste sig at være en succes blandt vores kunder, og 3 år senere var JayMike vært for showet på Unisports egen YouTube-kanal.
Herfra tog det for alvor fart, og siden 2012 er antallet af Unisport-følgere nærmest eksploderet. Vi nåede i 2020 en stor milepæl med over 2,5 million subscribers på vores YouTube-kanal alene. Det er mere end mange af de største fodboldklubber i verden (bare for lige at sætte det i perspektiv).
Vores Facebook-, Instagram-, og TikTok sider har nu mere end 3 millioner følgere, og således overstiger det samlede antal Unisport-følgere nu 7 millioner mennesker. Vi har arbejdet utroligt hårdt for at nå dette mål, og vi er super stolte af resultatet. Til syvende og sidst handler det dog mest om vores fantastiske følgere, som vi skylder en stor tak og en kæmpe high five. Uden jeres støtte og ligesindede passion for fodbold og fodboldudstyr ville #unisportlife på ingen måde være det samme. Tak!