En prisvindende vækststrategi
Eter at have oplevet hastig vækst i midten af 2010'erne, modtog vi Børsens Gazellepris tre gange - i 2015, 2016 og 2017. Ved konstant at opsøge nye muligheder har vi formået at drive bæredygtig vækst i et allerede stærkt konkurrencepræget marked.
Kombination af e-handel og sociale medier
Mens vi tilbyder de bedste fodboldprodukter til stærke priser, har vi også en enorm tilstedeværelse på sociale medier - et perfekt eksempel på hvordan Unisport er meget mere end bare en fodbold forhandler.
I 2012 vandt vi FDIH’s “Social Commerce”, som anerkender evnen til succesfuldt at kombinere e-handel og sociale medier. I 2018 blev en milepæl nået, da Unisport Web TV overgik +1 million subscribers, hvilket berettigede os til Youtube Gold Creator Award. To år senere, er antallet mere end fordoblet med +2.6 millioner subscribers
.
Udover at guide dig gennem alt det nyeste fodboldudstyr, uploader vi jævnligt nye tutorials for at hjælpe dig med at forbedre dine fodboldfærdigheder. Desuden har vores værter, JayMike, Joltter og PWG haft æren af at interviewe nogle af sportens største stjerner, herunder Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane og mange flere.
Tak!
Som fodbold forhandler kommer det næppe som en overraskelse, at vi sætter pris på at vinde. Når vi vinder, er vi både stolte og ydmyge, fordi ligesom fodbold er der tale om en holdpræstation. Derfor vil vi gerne takke jer for jeres støtte og loyalitet; det havde nemlig ikke kunne lade sig gøre uden!
Vi ser frem til at give dig den bedste fodboldoplevelse - om så du har været med os siden starten i 1995, eller hvis du besøger Unisport for første gang.