Unisport | Prisvindende e-handel

01.01.2021

Skrevet af Andreas

Igennem årene, har Unisport modtaget adskillige nomineringer og e-handelspriser. At modtage en pris anerkender det hårde arbejde, men endnu vigtigere viser det, at vores kunder er tilfredse. En sådan anerkendelse er det, som virkelig motiverer os til at løbe de ekstra meter hvert år!

Vinder af “Brugernes Favorit”

Vores evige bestræbelse på en høj kundetilfredshed er blevet anerkendt af Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH) ved den årlige E-handelsprisuddeling, hvor vi har vundet Brugernes Favorit tre gange - i 2011, 2012 og 2017. I 2023 vandt vi prisen for bedste E-handler inden for Sport, som blev uddelt af Pricerunner, som ligeledes blev vundet på baggrund af brugernes favorit. Disse priser har særlig stor betydning for os, eftersom det er brugerne på tværs af hele landet, der vælger deres favorit webshop. Vi er dybt beærede over at være blevet valgt fire gange - et vidnesbyrd om hvor afgørende jeres støtte og loyalitet er.

Unisport på tværs af landegrænser

2013 var et stort år for Unisport. Først blev vi valgt af FDIH som “Årets B2C” - en pris som uddeles til den virksomhed, der har den bedste kombination af godt købmandskab, kundeservice og evne til innovation.

Herefter vandt vi “Guldprisen”, hvilket markerede Unisport som Danmarks bedste webshop. Som vinderen fik vi æren af at repræsentere Danmark ved European E-Commerce Awards i Barcelona. Efter et tæt løb med nogle af de største, blev Unisport kåret som 3. bedst i Europa - noget vi er ekstremt stolte af!

I både 2014 og 2016 var vi igen på scenen, denne gang for at løfte “The Cross Border Award”. Igen i 2016, blev Unisport kåret til “Årets Webshop” i Sverige, og 3. bedst i Norge. Resultaterne understreger vores evne til at bevare en ensartet kvalitet på tværs af alle lande og touchpoints.

En prisvindende vækststrategi

Eter at have oplevet hastig vækst i midten af 2010'erne, modtog vi Børsens Gazellepris tre gange - i 2015, 2016 og 2017. Ved konstant at opsøge nye muligheder har vi formået at drive bæredygtig vækst i et allerede stærkt konkurrencepræget marked.

Kombination af e-handel og sociale medier

Mens vi tilbyder de bedste fodboldprodukter til stærke priser, har vi også en enorm tilstedeværelse på sociale medier - et perfekt eksempel på hvordan Unisport er meget mere end bare en fodbold forhandler.

I 2012 vandt vi FDIH’s “Social Commerce”, som anerkender evnen til succesfuldt at kombinere e-handel og sociale medier. I 2018 blev en milepæl nået, da Unisport Web TV overgik +1 million subscribers, hvilket berettigede os til Youtube Gold Creator Award. To år senere, er antallet mere end fordoblet med +2.6 millioner subscribers

.

Udover at guide dig gennem alt det nyeste fodboldudstyr, uploader vi jævnligt nye tutorials for at hjælpe dig med at forbedre dine fodboldfærdigheder. Desuden har vores værter, JayMike, Joltter og PWG haft æren af at interviewe nogle af sportens største stjerner, herunder Lionel Messi, Cristiano Ronaldo, Ronaldinho, Zinedine Zidane og mange flere.

Tak!

Som fodbold forhandler kommer det næppe som en overraskelse, at vi sætter pris på at vinde. Når vi vinder, er vi både stolte og ydmyge, fordi ligesom fodbold er der tale om en holdpræstation. Derfor vil vi gerne takke jer for jeres støtte og loyalitet; det havde nemlig ikke kunne lade sig gøre uden!

Vi ser frem til at give dig den bedste fodboldoplevelse - om så du har været med os siden starten i 1995, eller hvis du besøger Unisport for første gang.