PUMA viser hvad det vil sige at være stærkere sammen
Okay, det er måske ikke helt rigtigt. Men under alle omstændigheder har PUMA gjort et ihærdigt stykke arbejde ud af at overbevise omverdenen om at det nye samarbejde mellem Arsenal og PUMA er lavet for at flytte grænserne. I kampagnen med titlen "Stronger Together" forsøger PUMA således at indfange essensen af, hvad det vil sige at stå sammen som Arsenal supportere.
Vis at du er en ægte Gooner ved at købe Arsenals nye hjemmebanetrøje - kun 549,-
For selv om vi alle kender følelsen af at stå bag en klub, så er båndet nok helt særligt fra klub til klub og fan til fan. En livslang Gooner er for eksempel den populære engelske golfer Ian Poulter. Og hvad støtte angår så kan det godt betale sig for ham at holde med The Gunners. For som en ægte Gooner skal han da selvfølgelig også have støtte fra den store familie han er medlem af.

Og når vi siger familie så mener vi også hele familien. For i denne PUMA reklame har han sågar sikret sig hjælp fra selveste Fredrik Ljungberg, som har taget caddy tjansen for ham. Når det kommer til golf, ved vi ikke hvor stor en fordel det er, men at have Ljungberg til at hjælpe til har da aldrig været helt skidt.

Arsenals nye hjemmebanetrøje er designet særligt med henblik på at indfange de loyale fans i klubben som har været med til at bygge Arsenal op til, hvad det er i dag og denne reklame er da i hvert fald endnu en mulighed for at understrege, hvordan man står sammen om alt i Arsenal. Spørgsmålet er så om PUMA's ankomst til klubben virkelig kan løfte Arsenal det sidste stykke mod toppen - hvad mener du?
Vis at du er en ægte Gooner ved at købe Arsenals nye hjemmebanetrøje - kun 549,-