Jubilæumskonkurrence update: Nu er vi 26.000 på Facebook – 5 vindere får præmie

Reading time: 2 min

Igår startede vi vores store Jubilæumskonkurrence i anledning af at vi havde rundet 25.000 ”Synes godt om” Unisport på vores Facebook Fansite. Desto flere ”Synes godt om” Unisport vi får, desto flere, som har linket til deres ynglingsprodukt på vores Facebook Fansite, vil vinde det. Nu er vi 26.000. Det har været overvældende så stor interesse der har været for vores jubilæumskonkurrence i dens første døgn. Vi har nu nået 26.000 som ”Synes godt om” Unisport, og derfor vil der altså nu blive trukket hele 5 brugere, som vinder deres favoritprodukt. Hvis du ikke kender til vores Jubilæumskonkurrence, så opridser vi lige hurtigt fremgangsmåden, således at du også har mulighed for at deltage. Du går ind på vores Facebook Fansite, og der vil du finde et jubilæumsbillede, som du skal ”tagge” dig på. Du finder Jubilæumsbilledet HER Når du har tagget dig på billedet, skal du i kommentarsporet under billedet skrive et link til det produkt som du ønsker at vinde fra vores webshop. Fredag d. 22 oktober 2010 kl. 12 trækker vi så lod blandt de mange som har ønsket et produkt. Der kan dog nå at komme mange flere vindere, da antallet af vindere vil stige i takt med hvor mange nye ”Synes godt om” Unisport vi få inden fredag d. 22 oktober 2010. Helt op til 30 brugere kan vinde deres valgte produkt, hvis vi når de 30.000 ”Synes godt om” Unisport inden fredag i næste uge. Som en lille tilgift til reglerne skal vi lige gentage at det ikke højner dine vinderchancer hvis du tagger dig på flere end et af de ens jubilæumsbilleder. Hvis vi oplever at dette sker systematisk vil brugeren ikke deltage i lodtrækningen om de ønskede præmier. Vi håber at mange vil deltage i vores jubilæumskonkurrence, og vi glæder os til at dele en masse præmier ud til vores mange loyale brugere, som i den grad er med til at skabe det liv og den debat som heldigvis præger dagligdagen på vores Facebook Fansite. Denne kampagne er ikke sponsoreret, godkendt, administreret, eller associeret med Facebook.