Det succesrige Østerbro hold skal spille fodbold på de store europæiske scener. Løvernes fans håber naturligvis på en gentagelse af sidste års Champions League triumf, men bliver det ikke tilfældet, så vil dette blive trøjen, som skal bruges i Europa League. Med 5 lanceringer på samme tid har FCK næsten sat ny dansk rekord i trøjelanceringer. Den europæiske hjemmebanetrøje har en del flere detaljer end den til de danske kampe, som er kreeret efter de klassiske forskrifter. Så man kan se de europæiske trøjer som et mere ungdommeligt alternativ frem for de klassiske, som bruges på dansk grund. Vi får FCKs hjemmebanesæt til de europæiske kampe til både børn og voksne i korte og lange ærmer. Til voksne: F.C. København hjemmebanesæt EURO 11/12 til 997 kroner. F.C. København hjemmebanesæt EURO L/Æ 11/12 til 1097 kroner. F.C. København hjemmebanetrøje EURO 11/12 til 549 kroner. F.C. København hjemmebanetrøje EURO L/Æ 11/12 til 599 kroner. Til børn: F.C. København hjemmebanesæt EURO 11/12 Børn til 897 kroner. F.C. København hjemmebanesæt L/Æ 11/12 Børn til 947 kroner. F.C. København hjemmebanetrøje EURO 11/12 Børn til 499 kroner. F.C. København hjemmebanetrøje EURO L/Æ 11/12 Børn til 549 kroner. Vi zoomer helt tæt på billederne fra videoen, og gennemgår den nye trøjes detaljer i understående præsentation. Over venstre bryst er der naturligvis klubbens logo. Løven og det danske flag som på elegant vis er blevet et symbol på den nuværende supermagt i dansk fodbold. Københavnernes lange relation til Kappa har været et lukrativt samarbejde for begge parter, og Kappas karakteristiske design og snit er nærmest blevet en institution, som en del af FCKs udseende. Også de to mennesker på ærmet, som udgør Kappas logo, er blevet noget som kendetegner københavner klubben. Logoet er at finde på ærmerne omkring skuldrene på begge sider. Den sidste ”Kappa detalje” er at finde i siden på trøjen, hvor dette lille logo er at finde. På alle de officielle FCK trøjer er dette logo, som verificerer trøjens autencitet. En lækker detajle som er med til at gøre hele FCKs kollektion til noget eksklusivt. Integreret i designet er naturligvis FCKs hovedsponsor Carlsberg. Trøjens sponsortryk bliver nærmest en designdetalje, som er med til at give trøjen sin karakter. Hvilken af de to hjemmebanetrøjer er din favorit? Den mere detaljerede F.C. København hjemmebanetrøje Euro 2011-12 eller den mere stilrene F.C. København hjemmebanetrøje 2011-12?