Den spanske storklub Valencia, for hvem det notorisk har været svært at indfri forventningerne i de seneste sæsoner, er endnu engang klar med nye spilletrøjer fra Nike. Igår blev de afsløret på Valencias website, samt under stor festivitas i selve Valencia, da det altid er en stor ting, når klubben får nye trøjer. Det var ingen overraskelse at man skulle spille i hvid hjemmebanetrøje, men derimod var det til stor glæde at der nu er kommet en sort udebanetrøje, med de orange elementer, som også er tilstede på hjemmebanetrøjen. Derudover har man skiftet Toyota ud som hovedsponsor og har i stedet en ny reklame for Valencia Experience, som er i orange på udebanetrøjen og i sort på hjemmebanetrøjen. Nikes logo på højre bryst er orange. Derudover har den detaljer, som vil glæde alle Valencia-fans. I nakken står der “Ché que bo”, som betyder i retning af ”Se hvor smuk”, og er en del af den sang, som Valencia-spillerne løber på banen til, når de spiller hjemme på Mestalla. Til sidst har den et old-school Nike authentication-badge i bunden af trøjen, som er lavet i stof og minder meget om dem man brugte for 10 år tilbage på Niketrøjerne, i og med, at det ikke er nær så flashy som mange andre producenters. 2 rigtig lækre trøjer, som helt sikkert vil glæde de fleste Valencia aficionados. Klik her for at se samt forudbestille dem mens de er til at få fat på.