Unisport er på jagt efter en finsktalende ‘Customer Relationship Manager’

18.06.2015

Skrevet af Jonathan

Unisport er den ledende online fodbold retailer i Norden og en global medie destination for fodbold relateret indhold. Vi tror på at skabe forbindelse og engagere os med fodboldinteresserede unge, samt yde en strømlinet online og offline købsoplevelse. Premium på alle områder. Vi har været forelsket i spillet siden 1995. Dengang blev Unisport grundlagt i en lille Københavnerlejlighed. I 2002 lancerede vi vores første webshop som servicerede fodboldspillere og fans med det bedste fodbold gear, over hele Danmark. Siden da har vi haft succes med at lancere lokale webshops i Sverige, Norge, Finland og Holland samt givet fodboldfans fra hele verden mulighed for at købe via vores internationale engelsksprogede webshop. Og det er kun begyndelsen. I din rolle som CRM specialist vil du være ansvarlig for direkte kommunikation gennem hele købsoplevelsen, både online og offline. Holdet består af lokale markedsføringseksperter og specialister der sikrer at vi holder vores høje og profitable vækstmål.

Baseret på tidligere adfærd og forbrugerindsigt skal du skabe segmenter, automatiseringer og afdække forbrugerbehov for at løfte relationer med forbrugerne. Vi forventer at du tager ejerskab på leadgenerering såvel som kundevedligeholdelse med et overordnet mål om at maximere CLV. Analytiske egenskaber er afgørende for denne position, såvel som dine rapporterings evner og kærlighed til at arbejde med databaser.

Ansvar

  • - Udvikle direkte markedsføring planer for online og offline kanaler.

  • - Bygge, håndtere og pleje e-mail lister. Anskaffe nye nyhedsbrevsabonnenter af høj kvalitet, kontinuerligt indsamle relevant data om brugerne og holde dem tilfredse.

  • - Identificere de perfekte segmenter baseret på interesser, demografi, adfærd på tidligere interaktioner, website aktivitet og andet tilgængelig data.

  • - Projektplanlægning og lederegenskaber til at skabe og vedligeholde en progressiv marketing plan.

  • - Opbygge flere automatiske mail flows og dokumentere resultaterne for at skabe et nemt overblik til at optimere flows internt, men også ekstern fra flow-til-flow.

Profil

  • - Kender forskellen mellem før-salg, salg og eftersalgs markedsføring, samt hvordan man kommunikerer i de forskellige stadier.

  • - Anser email marketing som en mangfoldig marketings og informationskanal.

  • - Har kendskab til både e-mail analytics og web analytics data.

  • - HTML på basis niveau (minimumskrav) samt et godt øje for grafisk design.

  • - Ved hvornår man skal A/B teste og hvornår man blot skal formidle et klart budskab ud.

  • - God til skriftlig kommunikation.

  • - Organisatoriske egenskaber.

  • - Har en høj stress tærskel.

  • - Taler og skriver flydende finsk.

Hvad vi tilbyder

Hos Unisport vil du få muligheden for at få en nøglerolle på vores unge og dynamiske arbejdsplads. Du får rig mulighed for at udvikle dig sammen med firmaet, da vi kontinuerligt søger at styrke vores nuværende position på eksisterende markeder, samtidig med at vi går ind i nye.

Stillingen

Fuldtid (37.5 timer om ugen) og du vil komme til at arbejde på vores hovedkontor på Bådehavnsgade 38 i København. Den rette kandidat vil være i stand til at udgøre en forskel og arbejde sammen med andre højt motiverede kollegaer indenfor marketing og branding.

Ansøgning

Ansøg denne stilling ved at sende dit CV og ansøgning til job@unisport.dk hurtigst muligt. Vi ønsker at vores nye CRM ekspert starter før slutningen på sommeren.

Hvis du har nogen spørgsmål omkring stillingen er du velkommen til at kontakte Erik Brännström, Head of Marketing & Brand, på eb@unisport.dk.