Den er blå - hvad ellers betyder noget? Sådan lyder Adidas' kampagne for den nye Chelsea hjemmebanetrøje. Mange Chelsea-fans har nemlig givet til kende, at de ville købe trøjen, allerede inden de har set den. Det kan de dog nu, hvor Chelsea og Adidas har løftet sløret for den nye trøje.

'It's Blue - What else matters?' Sådan lød budskabet fra Chelsea og Adidas, da de sparkede gang i lanceringen af London-klubbens nye hjemmebanetrøje. De teasede først med en video, hvor stjerner som Cahill, Terry og Torres lod sig dække af blå maling, men nu viser de ikke blot den blå farve frem. Du kan nemlig se spillerne modellere den helt nye trøje i videoen herover.

Efter en lang - og innovativ teaser-kampagne fyldt med blå maling med titlen "It's blue, what else matters?" har Chelsea endelig ladet malingen dryppe af den nye trøje og har i dag offentliggjort næste sæsons hjemmebanetrøje for The Blues.

Er den nye Chelsea hjemmebanetrøje 2013/14 noget for dig? Så kan du forudbestille den lige her - kun 549 kr.

Den nye Chelsea-trøje er i sandhed blå. Efter at have haft en Blå/Guld-farvet trøje er London-klubben fra Fulham Road igen tilbage i en Blå/Hvid trøje og det er helt sikkert noget, som klubbens fans vil synes rigtig godt om.

Selve trøjen er lavet med den klassiske, kongeblå farve, der denne gang har fået et par elegante, lodrette tone-i-tone striber, der giver et stilet udseende og tilføjer lidt liv til den enkle trøje.

Kraven er en blå- og hvidstribet v-hals, der bærer inspiration fra en klassisk rugbystriktrøje. Dette minder om trøjen fra 2010/2011, hvor kraven dog var hvid og rød. Det er dog ikke kun for synes skyld, da det elastiske materiale omkring halspartiet øger komforten for spilleren, der bærer den.

Ærmerne har ligeledes fået fornøjelsen af det blå og hvide mønster, da det slutter spidsen af ærmerne af med manér. Således får Chelseas hjemmebanetrøje et meget elegant look, der i høj grad spiller på enkle og stilede tangenter.

På skuldrene finder vi naturligvis de hvide Adidas-striber, der dog ikke dækker hele ærmet. De stopper midt på ærmet lige som de foregående trøjer, ganske enkelt så der er plads til Premier League-ærmemærker samt badges for europæiske turneringer.

Adidas har siden 2006 været materialesponsor for Chelsea, hvor de tog over for engelske Umbro, der længe havde stået for at lave trøjer til The Blues - og vi kommer til at se Die Drei Streifen på Chelseas trøjer indtil mindst år 2018, hvor kontrakten løber til.

Den nye Chelsea hjemmebanetrøje er lavet af Adidas' Climacool-materiale, der sørger for at holde dig tør og afkølet i alle kampens 90 minutter. Det transporterer nemlig fugt og sved væk fra huden og ud til trøjens yderste lag, der tørrer hurtigt. Det gør trøjen oplagt og meget komfortabel at dyrke motion og spille fodbold i.

Det allervigtigste på Chelseas nye trøje, logoet, må vi naturligvis ikke glemme. Det blev introduceret i 2005, og her gik man tilbage til det gamle Chelsea-logo fra 1953, som klubben havde helt indtil 1986. Logoet er dog blevet moderniseret, men holder stadig stilen med en løve, der holder en stav.

I Unisport har vi et par enormt dedikerede Chelsea-fans, der alle har taget godt imod trøjen - også selv om de havde tænkt sig at anskaffe sig den uanset designet. Den er dog heldigvis faldet i rigtig god jord, som billedet her også afslører.

Du kan blive klar med din helt egen, splinternye Chelsea hjemmebanetrøje lige her - kun 549 kr.

Den er blå - hvad ellers betyder noget? Uanset om du har behøvet at se trøjen eller ej, så kan du nu danne dig et helt perfekt indtryk af, hvad Chelsea skal løbe på banen i til næste sæson. Er trøjen noget for dig? Del meget gerne dine tanker med os herunder.

E-handelspris