Cristiano Ronaldo har i mange år stået forrest for Nikes Mercurial-kollektion og den ikoniske portugiser formår at leve op til de tårnhøje forventninger år efter år. Der findes nok ikke nogen, der er bedre rustet til opgaven, men hvordan klarer han det selv? Hvad skal der til for at være Mercurial?
Cristiano Ronaldo er uden tvivl blandt de mest profilerede fodboldspillere i verden og han har igennem de seneste år været synonym med Nike Mercurial Vapor. Nu tager han imidlertid bladet for munden og spørger; "Ved du, hvad det betyder at være Mercurial?" Det kan du se i videoen lige her, hvor Nike har samlet klip fra nogle af de største reklamefilm med CR7 i hovedrollen.
Det er ikke længere nok kun at være hurtig, hvis du vil være Mercurial. Speed er ikke så meget en fordel, som det er blevet et krav for at være med blandt de bedste. Der skal mere til nu og det er nu kun de færreste, der kan ændre kampen på et splitsekund. Det kan Cristiano Ronaldo om nogen og det gør han uge ind, uge ud i sine Nike Mercurial Vapor IX.
#BeFast #BeMercurial. Sådan lyder budskabet fra Nike og Cristiano Ronaldo. Er du klar til at omstille dig til spillets nye krav? Er du klar til at ændre kampen på et splitsekund? Har du, hvad der skal til for at blive Mercurial? Del din kommentar herunder.