Ny 3. trøje til F.C. København | Vildt design til Løverne
Den nye FCK-trøje hylder klubbens fans og alle dem, der kæmper for klubben.
2020 har været et hårdt år indtil nu for mange fodboldfans. Alle os, der elsker at komme på stadion og mærke suset fra flere tusinde mennesker, der reagerer på de 22 spillere, der kæmper på grønsværen i midten.
Meget få personer har set fodbold live i denne sæson. Og det kan vi alle mærke. Selv vores nationalstadion, Parken, har været et rungende hul, når F.C. København har spillet. Der har ikke været slagsange, jubelbrøl eller buh-råb fra de dedikerede FCK-fans. Derfor trænger folk til en oprejsning. Og den skal komme med den nye 3. trøje til Byens Hold.
Den har et vildt design, som vi ikke har set lignende på FCK-trøjer før. Kamuflageprintet skal indkapsle og repræsentere både vished og uvished. For spørgsmålet er, hvornår det går løs igen og hvornår alle må komme i Parken igen.
En lækker detalje på trøjen er de røde logoer - både FCK-, adidas- og sponsorlogoet. Den røde farve repræsenterer de blødende hjerter fra fans i både København og resten af landet. FCK fortæller, at ligesom klubbens hårdtarbejdende fans, så er denne trøje smurt ind i knofedt og sympati for klubben. Det skæve design skal visualisere balancen mellem Østerbros fine og mere kantede sider.
Dette er bestemt en trøje, som kommer til at få meget opmærksomhed fra både FCK-fans og andre holds fans. Den kommer helt sikkert til at dele vandene. Enten er du vild med den eller også bryder du dig ikke om den. Men én ting er sikker: vi kan ikke vente med at se den i aktion på banen. For det bliver et specielt syn!