Dream Big handler kort og godt om at fodboldens allerstørste stjerner møder og inspirerer verdens mindste hold. I stedet for kun at koncentrere sig om den kommende slutrunde, retter Adidas fokus mod nogle af de langt mindre og ukendte hold med opfattelsen at alle kan "Dream Big" uanset hvor eller på hvilket niveau man spiller. Beckham, Gerrard, Messi og Anderson er blandt de spillere der medvirker i projektet. Spillerne blev sendt til San Marino, Andorra og Isles of Scilly (UK) for at inspirere og træne nogle lokale unge, som skulle få deres livs oplevelse. Drenge og piger fra de tre destinationer blev udvalgt af Adidas' reklamebureau til hvad ungerne troede var en helt almindelig dokumentar om fodbold. Så overraskelsen da de så deres helt store helte var selvfølgelig enorm og det gav nogle fantastiske øjeblikke mellem børn og spillere. I San Marino og på Isles of Scilly trænede børnene side om side med stjernerne som samtidig besvarede spørgsmål og videregav tips og råd. På Isles of Scilly består ligaen af blot to hold så man kan lige forestille sig hvor stort det er for de unger at få besøg af verdens absolut største stjerner i fodbolden - deres idoler. Den tredje destination var som sagt Andorra, der er rangeret som nr. 179 i verden. Her blev et hold af juniortalenter sendt på deres livs roadtrip til Madrid efter at have været med til en specialtræning ledet af selveste Jose Mourinho. På turen bliver drengene mødt af deres store idoler Lionel Messi, David Villa, Podolski og Arjen Robben. Da de ankommer til Madrid har Real Madrid nærmest givet produktionen frie hænder på Bernabeu, så ungerne har adgang til både omklædningsrum, bane og museum på det legendariske stadion. En helt igennem fantastisk og utrolig oplevelse for børnene. "Dream Big" er netop dét der forbinder ungerne og stjernerne. Alle har de store drømme som forbindes med kærligheden til fodbold. Bernd Wahler fra Adidas siger: "Jeg elsker denne kampagne fordi den omfatter hvad vores brand handler om. Vi ønskers at inspirere sportsfolk over hele verden. Det var en drøm der blev virkelighed for ungerne at få mulighed for at spille med nogle af fodboldens største spillere." "Dream Big" fortsætter Adidas-traditionen med at vise top-sportsfolk der inspirerer "almindelige" mennesker til at opnå det umulige - deres drøm. Projektet bliver en net-serie i 12 afsnit som kan ses på adidas.com/football over sommeren. Du kan allerede nu få en forsmag på projektet ved at tage et kig på videoklippet herunder.