Champions League-vinderne fra London, er nu klar med offentliggørelsen af den udebanetrøje de skal benytte i titelforsvaret af pokalen med de store ører. Med store indkøb i form af Marko Marin og Eden Hazard, mener Chelsea serious business og den nye trøje er ingen undtagelse. Se den her og lad os høre hvad du synes om den.

Mange Chelsea-fans vil nok kunne huske, da Roman Abramovic erklærede, at hans mål med købet af London-klubben var at vinde den aller fineste turnering i Europa. I sidste sæson lykkedes det så for Chelsea - for første gang i klubbens historie sikrede man sig Champions League-trofæet, efter en sejr på straffespark over Bayern München.

I den forgangne sæson benyttede Chelsea sig af et mørkt betonet udebanesæt, men i år har piben fået en anden lyd. Klubben har før været klandret for at fornægte sig et generationsskifte i truppen, men med købene af Marko Marin og Eden Hazard, tør det siges at man gør sit for at sikre sig for fremtiden. Den lyse trøje går dermed hånd i hånd med en ny start og en lys fremtid for klubben.

Den hvide farve på trøjen brydes flot af den lyseblå diagonalstribe, der går på tværs af brystet. Derudover er klublogoet, samt Adidas-mærket og sponsoren lavet i mørkeblåt, så der ikke hersker tvivl om trøjens herkomst i den blå del af London.

Chelseas sponsor Samsung, betaler ikke peanuts for at komme på brystet af den engelske storklub. Aftalen rygtes til at være den femte største i verden og indbringer Abramovic & co. godt 150 millioner kroner årligt - ikke dårligt når man også bakkes op økonomisk af én af verdens rigeste personer.

Omkring den navyblå v-hals hæfter de klassiske Adidas-striber sig fast, inden de begynder deres vandring ned ad ærmet. De tre striber virker for nogle som en formalitet, men det er design-teamet fra Adidas kommet rigtig godt uden om. Striberne starter ved halsen i den samme blå farve som kraven, men fader ned og ender i den samme farve som tværstriben på brystet - Thumbs up til Adidas for den lækre detalje.

Trøjen er naturligvis lavet i Adidas' lækre Clima Cool-materiale, som transporterer sved væk fra kroppen, så spilleren holder sig tør under kampen. Det sikrer altså en god komfort gennem de 90 minutter og derudover passer den lige så godt ind til privat brug.

Chelsea har gjort det klart, at den ivorianske angriber, Didier Drogba, forlader klubben denne sommer, hvilket betyder at yngre kræfter tager over. Fernando Torres og unge Daniel Sturridge står på spring for at tage over for den karismatiske spyspids. Foruden Drogba, menes Jose Bosingwa, Florent Malouda og Salomon Kalou ligeledes at være på vej væk fra klubben.

Med udskiftningen af den gamle, rutinerede garde, giver naturligvis plads til yngre, sultne spillere - herunder David Luiz, der lurer på en fast plads i startopstillingen. Tror du Chelsea kan erstatte de spillere, der er på vej væk fra klubben?

Trøjen kan du allerede nu forudbestille her - fra 449,- og husk, at vi naturligvis har originaltryk til samtlige spillere.

Nu hvor Chelsea F.C. har lanceret deres nye udebanetrøje, er der blot tilbage at afvente om klubben kan leve op til de høje forventninger. Vi kunne godt tænke os at høre, hvordan du tror The Blues klarer sig i den kommende sæson? Derudover, hvad syntes du så om trøjen? Kommentarfeltet er til fri afbenyttelse, så skriv endelig løs.