Sommerudsalg: Flere produkter tilføjet!😎 Køb nu

Adidas med nyt budskab: Lev i nuet, for i morgen er glemt

Du skal gribe øjeblikket og levet i nuet. Det er det der tæller, for det der lige nu er nutid, vil om et øjeblik være fortid og nye begivenheder vil tage over. Adidas har skabt en episk video med et motiverende budskab for at give den ekstra kant der i dag kan være forskellen mellem succes og fiasko. Se videoen her.

Kampen om verdensherredømmet står i dag hovedsageligt mellem to giganter - Nike og adidas. Det er fortællingen om to sportsmærker, som i årevis har stået side om side og konkurreret om sportsatleters opmærksomhed.

Du kan finde adidas' seneste fodboldstøvler lige her

Nu tager adidas et nyt stik med hjælp fra en række store stjerner forskellige fra sportsgrene. Og ja, selvfølgelig er Messi, Bale, James og selv Suarez med - jep, det er en slikkepind han har i munden og det er nok bedst for alle parter…

Budskabet er klart - sport udfolder sig i øjeblikke og hvert øjeblik er en ny chance for at redefinere sig selv og sin skæbne. Og derfor er det også lige meget om du tidligere har scoret det afgørende mål, lavet den afgørende aflevering eller bidt en spiller - det er hvad du gør i dag, der tæller…

Var du vild med Haters Pack, så kan du finde dem og mange flere her.

Med deres nye video følger adidas op på deres succesfulde “There will be haters” kampagne, som stod til grund for en ny generation af f50 adizero, samt nye farver til Predator Instinct, Nitrocharge og 11pro. Det ser ud til at adidas mener det alvorligt i år...