Arsenal og PUMA lancerede i dag deres første sæt af spilledrager som led i deres nye samarbejde under kampagnen Future, Forever, Victorious. Vi har allerede set hjemme- og udebanetrøjen, og nu er turen kommet til Arsenals 3. trøje - også kaldet Future.

Da PUMA skulle sætte sig ned og designe Arsenals nye dragter, startede de med at identificere tre værdier, som er essensen af Arsenal. De værdier har givet inspiration til Future, Forever, Victorious historien, der udgør den samlede PUMA og Arsenal-historie, "Stronger Together". Vi har allerede set Arsenal hjemmebanetrøjen og Arsenal udebanetrøjen, der hedder Forever og Victorious, og nu er turen kommet til Future - Arsenals 3. trøje.

Denne 3. trøje er designet med baggrund i den stræben efter innovation og fremskridt, som har hersket i hele Arsenals historie. Klubben var således den første til at bære numre bag på trøjen samt den første have lys på stadion, så holdet kunne spille om natten. Dette afspejler sig i den nye 3. trøje, som Arsenal skal bruge når de spiller på udebane i FA Cup og Champions League.

Samtidig har Arsenal længe været kendt som en klub, der køber unge, talentfulde spillere, som sidenhen bliver superstjerner. Arsenal er en klub for fremtidens stjerner - og det forsøger den nye 3. trøje at indfange. Det samme gør videoen her, som lader nogle af Arsenals største stjerner tale, dog med nogle af de mange unge fans' stemmer. Den er ret sjov, synes vi.

Designet på Arsenals 3. trøje kombinerer diagonale mørke- og lyseblå striber med et twist af limegrønt på fronten af trøjen samt ærmerne, for at give den ungt og moderne twist. Samtidig anerkender den mange unge fodboldspilleres sans for mode, og bringer en button-down krave i spil for også at vise det aspekt.

Præcis som på hjemme- og udebanetrøjerne er Arsenals 3. trøje blevet lavet med PUMAs innovative PWR ACTV teknologi, som basalt set er en række striber af komprimerende tape, der sidder på samme måde som atletisk tape - og på den måde gives der mikromassage til musklerne, hvilket hjælper dem med at aktiveres hurtigere og give en mere effektiv performance. PWR ACTV-teknologien gør også, at trøjerne er relativt tætsiddende i det, så d'herrer Giroud, Arteta og Carzola må hellere spænde mavemusklerne, når de går på banen...

Hos PUMA glæder man sig til at se den nye trøje i aktion, og CEO Björn Gulden siger "Vi har set frem til denne lancering længe - der er mange her der har arbejdet frem mod dette øjeblik og jeg er sikker på at Arsenal fans verden over vil være glade for at se de nye trøjer."

Hvad synes du om Arsenals nye 3. trøjer - og hvilken af de tre nye Arsenal-uniformer kan du bedst lide? Del meget gerne dine tanker med os i boksen herunder, på Facebook eller Twitter.