Ved en VM slutrunde er der ingen der kommer nemt til noget som helst. Det gælder om at være modig og dristig nok til at tage risici. Hvis man er frygter det ukendte, kommer man ingen vegne. Det behøver vi i hvert fald ikke at belære Rooney, Wilshere og Oxlade-Chamberlain om.

Til VM vil England jagte deres første VM trofæ siden 1966. Der skal dog mere til end godt spil og held. For at Rooney og co. skal gøre sig nogen forhåbninger om succes ved VM skal de være klar til at smide alt på bordet og gøre det uventede. Der er ikke til at frygte noget som helst.

Det har Nike understreget ved at lave tre videoer til deres VM kampagne "Risk Everything", der netop omfavner spillernes vilje til at sætte det hele spil for at gå hele vejen. Og det er tydeligt, hvor Nike vil hen med deres budskab i de tre videoer.

Tre af Englands potentielt afgørende spillere, Wayne Rooney, Alex Oxlade-Chamberlain og Jack Wilshere er således blevet placeret i en række animerede situationer, hvor - ja, lad os bare sige det som det er - ikke engang en parkeret bus eller kæmpe blækspruttelignende monstre, skal stoppe englænderne fra at gøre hvad der passer dem.

Nike har efterhånden lavet en række videoer til deres "Risk Everything" kampagne og den har blandt andre Wayne Rooney, Cristiano Ronaldo og Neymar Jr. i hovedrollerne. Udover at repræsentere Nikes VM kampagne, har Nike også lavet en række t-shirts med kampagnens logo.

Se udvalget af T-shirts fra Risk Everything kampagnen her - kun 179,-

Det bliver spændende at se, hvad der skal stoppe Rooney og co. til VM. For baseret på denne række videoer skal der altså noget helt ekstraordinært til, før de Italien, Uruguay og Costa Rica i første omgang skal holde englænderne tilbage fra succes. Hvor langt tror du englænderne går til VM?