Det er de små øjeblikke, der definerer helheden. Det handler ikke bare om at bære farverne. Det hvad du gør, mens du bærer farverne. I en ny kampagne præsenterede Adidas i fredags Chelsea FC's nye hjemmebanetrøje for den næste sæson. Vi har taget et smut med bag kulisserne for at se, hvordan det egentlig gik til, da nogle af Chelseas stjerner sammen med Adidas skød videoen til "Forever Blue" kampagnen.

Chelsea har altid været en fodboldklub med stolte traditioner og store ambitioner. Men det var først da Jose Mourinho kom til Chelsea FC i 2004, at klubben for alvor kom op og blandede sig i toppen igen. Forever Blue handler om de øjeblikke, der går ned i Chelseas historie som uforglemmlige. Både for individet, for klubben og for fansene. Derfor har Adidas samlet en række af de nuværende Chelsea stjerner, som har været med til at definere den passion og kærlighed, som folk omkring nærer for klubben.

Hver især blev de bedt om at udpege et særligt øjeblik i deres karriere som Chelsea spiller. Et øjeblik de aldrig vil glemme og som definerede dem som Blue. Fem spilleres øjeblikke udgør kampagnens budskab; Petr Chechs redning på det sidste straffespark i Champions League finalen mod Bayner München i 2012, Fernando Torres' mål i Europa League finalen mod Benfica i sidste sæson, Gary Cahills helflugter mod Tottenham fra sidste sæson, Oscars mål mod Juventus i Champions League og senest Eden Hazards hattrick mod Newcastle i denne sæsons Premier League.

Du kan allerede nu forudbestille den nye Chelsea hjemmebanetrøje- kun 599,-.

I denne "Behind the Scenes" ser vi, hvordan præsentationsvideoen blev til og hvorfor de fem Chelsea spillere skulle smøres ind i blåt "slim". Steve Marks fra Adidas forklarer: "Vi ville bringe "Forever Blue" til live ved at bruge spillerne og de øjeblikke der er særlige for de spillere og skabe en skulptur af det præcise øjeblik" og fortsætter: "Vi kunne dermed identificere et særligt øjeblik, som for altid vil forblive "blåt" i deres hjerter."

Er du Forever Blue? Forubestil Chelseas hjemmebanetrøje nu- kun 599,-.

Det var da også en særlig oplevelse for de fem spillere at blive smurt ind for senere at se en tro kopi af netop deres udvalgte øjeblik: "Det var ret mærkeligt at få lavet skulpturen, særligt da masken fra ansigtet røg af, var det ligesom at vågne op igen", siger Gary Cahill. Hvorvidt skulpturerne efterfølgende er blevet transporteret hen melder historien ikke noget om. Vi har dog hørt en lille fugl synge om at Fernando Torres har stillet sin skulptur foran sin seng, så han hver dag står op til synet af sig selv fejre et mål, så han ikke glemmer, hvordan man gør.

Spøg til side. Den er selvfølgelig sendt med posten til Benfica, som et lille plaster på såret over at de ikke fik pokalen med hjem den aften.

Gå ind og forudbestil Chelseas hjemmebanetrøje til 14/15 sæsonen nu- kun 599,-.

Nu skal vi nok stoppe. De fem skulpturer repræsenterer selvfølgelig meget mere end blot et mål, en redning eller fejring. De repræsenterer, hvad det vil sige at være Forever Blue, men i følge Hazard behøver det heller ikke at være så svært at forstå: "Forever Blue - Chelsea er blå, Chelsea er farven.", afslutter den giftige belgier med et let grin.

Det har været sjovt at komme med bag kulissen til Adidas "Forever Blue" kampagne og høre spillernes definition på, hvad der gør dem blå for altid. Vi må da også erkende at vi synes at kampagnen er ret fed, selvom vi i første omgang kiggede noget undrende til, mens Hazard og co. blev smurt ind i slim. Hvad synes du om Chelseas nye hjemmebanetrøje og hvilket øjeblik definerede dig som "Forever Blue"? Vi vil meget gerne høre fra dig, så smid dine kommentarer i feltet herunder.