Populære Kategorier
    Produkter

      Puma præsenterer Italiens VM fodboldtrøjer

      Italienerne er en af de allerstørste nationer i VM-sammenhæng. Nu har Puma lavet både en hjemme- og udebanetrøje til de firdobbelte italienske verdensmestre.

      Forventningerne i støvlelandet er altid skyhøje når fodboldlandsholdet deltager ved slutrunder, det være sig både EM og VM. Denne gang er inden undtagelse, for det italienske landshold. Folket kræver en stor præstation og får, at hjælpe holdet på vej har Puma lavet to flotte Italien fodboldtrøjer.

      Både ude- og hjemmebanetrøjen er holdt i klassisk design, der ganske givet vil begejstre det meget modebevidste folkefærd. Puma gør i hvert fald sit til, at tilfredsstille et meget krævent publikum, der absolut ved, hvad de vil have.

      Den nye Italien VM Hjemmebanetrøje er, nøjagtigt som traditionen foreskriver det, azurblå. Men hvorfor er trøjen egentlig blå? Farven er jo ikke, ikke, at finde i det italienske flag. Forklaring er at azurblå var den officielle farve for Savoia-huset, der var adelen i Italien indtil landet blev samlet i en republik. Indtil 1946 havde det italienske flag altid Savoia-husets våbenskjold på flaget, hvori der var blåt - og den traditionen med den blå trøje er altså blevet fortsat selv efter at Italien blev en republik.

      Vil du også støtte det italienske landshold? Forudbestil den nye Italien Hjemmebanetrøje - kun 499,-

      Italiens nye hjemmebanetrøje er lavet med en flot krave, der kan åbnes med to knapper. Balotelli, Pirlo og de øvrige italienske stjerne kan på den måde selv give trøjen et personligt twist. Derudover medvirker det selvfølgelig også til, at give fodboldtrøjen lidt kant, så den for alvor skiller sig ud fra mængden.

      Inde i trøjen er der et skrift på italiensk der kan oversættes til: I Italien er azurblå mere end en farve. Azurblå er en livsstil, der er blevet givet videre fra generation til generation. Det repræsenterer en tradition for håb, sejr og erobrede stjerner. I Italien betyder blå at man altid er parat til, at drømme stort. Det er det som denne trøje står for. En trøje skabt til at drømme. Kom så Azzurri.

      Med sådan en inskription i nakken, må det give gåsehud på de italienske spillere når de trækker trøjen over hovedet. Det er med bevidstheden om at en hel nation følger med, når de kæmper for fædrelandets stolthed på de brasilianske stadions til sommer.

      For at gøre beklædningen til VM-slutrunden i Brasilien komplet, så behøver italienerne selvfølgelig også en udebanetrøje. Puma har leveret en flot en af slagsen, der bærer traditionen med hvide italienske udebanetrøjer videre.

      Den hvide grundfarve brydes dog af vertikale azurblå striber. Det giver den nye Italien VM udebanetrøje en eminent visuel fremtoning, som ikke mange fodboldtrøjer kan matche. Langs trøjens sider løber der også et bånd i det italienske flags farver.

      Du kan forudbestille dit eksemplar af Italien Udebanetrøjen her - bare 499,-

      Nøjagtigt som hjemmebanetrøjen er også Italiens udebanetrøje lavet af Puma. Italienerne indgik samarbejdet med det tyske sportsfirma tilbage i 2003. Siden da har man ikke set sig tilbage, og den ene imponerende fodboldtrøje har afløst den næste.

      Som vi er blevet så vant til med Puma, er deres trøjer altid produceret i allerhøjeste kvalitet. Det lækre DryCell-materiale transporterer sved og fugt væk fra kroppen på glimrende vis og Italiens VM fodboldtrøjer excellerer derfor både på fodboldbanen og i dagligdagen.

      Italien vil selvsagt igen være med blandt favoritterne til dette års VM titel. Først er der dog et gruppespil der skal overståes, og her får italienerne allerede rigelig med modstand. Gli Azzurri møder Uruguay, Costa Rica og England.

      Vil du have hele sættet med? Forudbestil også dine shorts og sokker nu

      Vi er spændte på, at se de nye italienske VM fodboldtrøjer i aktion, og så glæder vi os også til, at se hvordan de klarer VM-slutrunden. Hvordan tror du det kommer til, at gå støvlelandet? Og hvad synes du om deres nye trøjer? Fortæl os din mening her i kommentarfeltet, eller på Twitter og Facebook.

      Se alle mærker