Lyngby Boldklub og adidas har netop præsenteret klubbens hjemmebane-, udebane- og tredjetrøje til 2017/18-sæsonen. Resultatet er tre stilrene trøjer i klassisk blå, rød og lyseblå med verdens fedeste sponsor i nakken.
28.06.2017
Lyngby Boldklub og adidas har netop præsenteret klubbens hjemmebane-, udebane- og tredjetrøje til 2017/18-sæsonen. Resultatet er tre stilrene trøjer i klassisk blå, rød og lyseblå med verdens fedeste sponsor i nakken.
Lyngby overraskede alt og alle, måske endda dem selv, da de i sidste sæson tilspillede sig en imponerende tredjeplads i Superligaen, der betyder, at David Nielsens drenge skal prøve kræfter med Europa League i den kommende sæson.
Når man er med i det fine selskab, som Europa League nu engang er for alle danske klubber, kræver det selvfølgelig hele tre trøjer. Og derfor har adidas i dag lanceret Lyngbys hjemmebane-, udebane- og tredjetrøje. Fælles for de nye trøjer er det klassiske og rene design, mens hver trøje har sin egen hovedfarve.
Den nye Lyngby Boldklub hjemmebanetrøje er traditionen tro blå med hvide adidas-striber og -logo, mens de to andre trøjer har fået nye farver. Ligesom sidste sæsons tredjetrøje er Lyngbys 17/18-udebanetrøje rød med hvide detaljer, mens den kommende sæsons tredjetrøje er lyseblå med en mørkeblå krave og tynde lodrette striber.
Alle trøjerne er fremstillet med adidas’ Climacool-teknologi, der er et åndbart, hurtigtørrende letvægtsmateriale, som leder sved og fugt væk fra kroppen, så du og Lyngby-spillerne altid holdes tør og komfortabel. Bemærk, at Lyngby har fået ny sponsor på fronten, mens der er stadig er det samme smukke logo i nakken af trøjerne.