Ny stilling: Orderbook Manager

13.09.2021

Skrevet af William

Stillingen som Orderbook Manager er ny i Unisport og du bliver bindeleddet på fulfillment af vores samlede ordrebog mod vores kunder. Du får ansvar for at være samlingspunkt mellem både interne og eksterne interessenter og i allerhøjeste en bred palette af kontaktpunkter. Derudover skal du være med til at forme rollen i Unisport og sætte dit aftryk i dagligdagen og på sigt for orderbook management hos os.

Hvem er vi?:

Unisport blev stiftet i 1995, og siden 2002 har vi med stor succes, solgt fodboldprodukter online til hele Danmark. I dag har vi lanceret lokale webshops i Norge, Sverige, Finland, Holland, Frankrig, Tyskland og servicerer resten af verden med et internationalt site. Derudover har vi tre fysiske butikker i København, Paris og Oslo.

Du bliver en del af et ungt dynamisk firma med over 200 ansatte, hvor der er højt til loftet og alle muligheder for at præge både din og vores dagligdag. Vi har langt de fleste aktiviteter lokalt i Danmark og i Storkøbenhavn, med stort set alle ansatte inhouse. Det skaber en dynamik og agilitet, som kendetegner os som værende Unisport, i et e-handelsmarked der er i konstant bevægelse og udvikling.

Jobbeskrivelse

Som Orderbook Manager er dit ansvar at sikre at alle ordrer leveres som lovet. Dette gælder både mod eget lager og mod vores kunder, med daglig opfølgning på vores fulde ordrebog. Det vil være med leveringer og produkter fra eget lager, samt On Demand (levering til eget lager) og Marketplace (levering fra andre lagre og brands, direkte til slutkunde).

Du kommer dermed til at have en bred berøringsflade og ikke mindst kommer du på tværs af mange afdelinger, for at afdække forskellige behov - som alt skal munde ud i at sikre den rette og optimale leveringstid mod slutkunden.

I dag er opgaverne ikke centraliserede, men i flere hænder. Dog vil du indgå i vores operations og arbejde tæt sammen med vores Head of Country Operations, til hvem du også vil referere, da størstedelen af opgaverne ligger der i dag. Målet er dog at samle alle opgaver et sted - i stillingen som Orderbook Manager.

Dine primære ansvarsområder:

- Du får ansvaret for at implementere og udvikle order book management i Unisport, hvorfor erfaring fra lignende stilling vil være et plus

- Du får ansvaret for at udvikle og implementere værktøjer der kan hjælpe hele organisationen håndteringen af alle ordrer

- Du er med til at udvikle rapporteringsværktøjer og KPI’er, som skal assistere dig og dine key samarbejdspartnere, internt som eksternt.

Vi forestiller os, at:

- Du har relevant uddannelse fortrinsvis i logistik

- Du har erfaring fra logistikbranchen og stærk forståelse af Supply Chain dynamikker

- Du er process- og analytisk tænkende

- Du har et enormt drive og kan lide at arbejde selvstændigt, såvel som er stærk i samarbejde med andre teams. Eksternt som internt.

- Du er erfaren bruger af Microsoft Office og meget stærk i Excel

- Du er flydende på engelsk i både skrift og tale

Dine primære samarbejdspartnere vil være;

- Country operations

- Product Management

- Inbound som outbound Unisport lager

- Alle vores Marketplace og On Demand brands (Nike, adidas, Puma, Hummel, mfl.)

Det er vigtigt for os at du er mestrer det engelske, da det er vores virksomhedssprog og vil det være det fortrinsvise sprog mod de fleste af vores samarbejdspartnere.

Der er tale om en fuldtidsstilling på 37,5 timer og arbejdsstedet er Bådehavnsgade 38, København SV.

Lyder stillingen interessant, så send straks din motiverede ansøgning og cv straks til jp@unisport.dk og mærk mailen "Ansøgning – Orderbook Manager”.

Tiltrædelse: Hurtigst muligt og alle ansøgninger besvares løbende.