Tiden er nu inde til at vise den kommende Manchester United udebanetrøje 2011-12 frem og vi ved at dét er der rigtig mange fans af den engelske mesterklub har ventet på. Dette er en af de lanceringer, som vi virkeligt har glædet os til at vise frem. Manchester Uniteds nye hjemmebanetrøje har været et stort hit, og nu er vi klar med den designmæssigt revolutionerende udebanetrøje. Selvom designet bygger på en masse af de klassiske Manchester United trøjer, så er det en kulmintaion af designs, som aldrig er set på den måde før hos United. Til voksne: Manchester United udebanesæt 11/12 til 799,-. Spar 15%. Manchester United udebanesæt 11/12 L/Æ til 899,-. Spar 9%. Manchester United udebanetrøje 11/12 til 499,-. Spar 9%. Manchester United udebanetrøje L/Æ 11/12 599,-. Til børn: Manchester United udebanesæt 11/12 Børn til 699,-. Spar 12%. Manchester United udebanesæt 11/12 Børn L/Æ til 749. Spar 9%. Manchester United udebanetrøje 11/12 Børn 449,-. Manchester United udebanetrøje 11/12 Børn L/Æ til 499,-. Manchester United har gennem 90'erne og 00'erne nærmest lidt af en identitetskrise med deres udebanetrøje, som har varieret meget. Vi har set sorte, grå, flere slags blå, guldfarvede og hvide udebanetrøjer hos de engelske mestre. Historisk set har Manchester United spillet i blåt eller hvidt, når de var på udebane. Og i nyere tid har de sorte trøjer været ekstremt populære hos de røde djævle. Vi har således set United i horisontale striber 4 gange i løbet af 30erne, vi har set dem i blåt i deres første trøje i 1902 og 32 gange i alt og den sorte farve blev introduceret i 1993-95, og har været brugt en del gange siden sidst i 2009-10. Manchester United vender dermed i år tilbage til deres første udebanetrøje med genintroduktionen af blå striber, som er blevet blandet op med nyere tids sorte farver. I en trøje som fanger det bedste af det moderne og klassiske i et lækkert design. Aon er sikkert for mange danskere et ukendt firma, men de er faktisk et kæmpe og ressourcestærkt firma, som beskæftiger sig med ”risk management”. De har fornyligt tiltrukket sig en del opmærksomhed ved deres uheldige rolle i forskellige dele af deres virksomhed. Hvis du stadigvæk ikke ved, hvad Aon laver, så skal du ikke være ked af det. Det er der ikke mange, der helt forstår. Grundlæggende kan man sige, at de udbyder forsikringer, forsikringer til forsikringsselskaber og en masse konsulent ydelser til andre firmaer. Bl.a. ledelsesrådgivning og forsikringsrådgivning. Deres kontrakt forlyder til at inkludere en del humanitære projekter samt rekordstore £80 millioner pund for 4 år begyndende fra sidste år. Og for det har Aon fået deres firmanavn fint integreret ind i Manchester Uniteds fodboldtrøjer. Den detaljerige Manchester United udebanetrøje 11/12 har på en meget diskret måde fået skrevet Manchester United inde i nakken. En lækker detalje som sagtens kunne spares væk, men Nike har valgt virkeligt at lægge energi i denne trøje, som også kan ses ved brugen af det ekstra materiale, hvor skriften er på. På den anden side af nakken er den klassiske røde djævel i hvid. Logoet har tidligere været på Manchester Uniteds trøjer, og er et velkomment gensyn. Den anden væsentlige sponsor er selvfølgelig Nike. En aftale som løber til 2015, og som lige nu er til genforhandling med et rekordbrydende beløb på £35 millioner per år nævnt i pressen. Med så store beløb så har man også lov til at placere sit logo rundt omring på trøjen, og Nike vil naturligvis ikke glippe mulighed for at få deres logo placeret på trøjen. Således er logoet også trykt på bagsiden af logoet. Hvilket kunne tolkes, som et symbol på de to kæmpe brands dedikation til hinanden. Naturligvis er der også et originalitets stempel på trøjerne. En lækker detalje som er ved at blive standard på trøjer. Dog er Nikes specielt lækkert udført med en sikkerhedstråd i glimtende sølv, som man kender dem fra pengeseddeler. Manchester United udebanetrøje 11/12 er lavet i det lækre Dri-Fit materiale, som er en af de bedste materialer indenfor svedtransport og ventilation. Materialet er som en del af Nikes planer om bæredygtighed designet af 13 genbrugte flasker, som reducerer belastningen på miljøet med 30%. Hvad synes du om den nye trøje, som har mange historiske aner? Giv din mening til kende, og nævn gerne hvad du synes om at flette så mange forskellige historiske designs sammen i kommentarfeltet nedenfor.