Bwin.com skiftes ud. Og flygiganten fra Dubai skiftes ind. Emirates Airline er AC Milans nye trøjesponsor. Det betyder €60 mio i pungen, og nye trøjer til AC Milan. Under stor medieopmærksomhed har AC Milan skiftet Bwin.com ud med Emirates Airlines. Emirates har længe været sponsor for Milano klubben, hvilket blandt andet har betydet varme og luksuriøse træningspas i Dubai for Ronaldinho, Beckham og co. Dermed skal vi nu sige et farvel til de velkendte Bwin.com trøjer, som har prydet Milans trøjer siden 06/07 sæsonen. Trøjeskiftet træder først i kraft til den kommende sæson. Den opmærksomme fodboldseer vil have lagt mærke til da Milan mødte Real Madrid 21.10.09 så Milans trøjer lidt anderledes ud. De to hold delte trøjesponsorer, og derfor tillod UEFAs regler ikke, at de spillede med samme trøjelogo. Derfor optrådte de med trøjer med skriften win.com i stedet for det sædvanlige bwin logo. Det samme kan nu ske igen. Fordi Emirates Airlines and Group er ikke fremmede for fodboldverdenen. Udover at være ”Official partner of The FIFA World Cup” er de også trøje sponsor for Hamburger SV, Paris Saint Germain, Olympiakos FC og så selvfølgelig den de er mest kendt for Arsenal FC, som i øvrigt jo har kaldt deres stadion Emirates Stadium. Mødes nogen af disse hold igen, vil det nok ske som i Arsenal mod Hamburger SV. Hvor at udeholdet i de to kampe bare reklamerede for firmaets hjemby Dubai. Du kan stadig nå at sikre dig en, inden de bliver til et samlerobjekt til 499,- AC Milan Bwin fodboldtrøje. Er du også blevet glad for Bwin.com trøjerne? Eller tror du skiftet, og de kolde kontanter er en god ting?