PUMA præsenterer den nye Dortmund hjemmebanetrøje | Inspireret af rendyrket passion

12.05.2016

Skrevet af Mathias

Med inspiration fra mottoet “Pure Emotion” har PUMA nu præsenteret den nye Borussia Dortmund hjemmebanetrøje. Få et nærmere kig på den nye trøje, som du kommer til at se over hele Signal Iduna Park næste sæson.

Passionen kan mærkes rundt om hele stadionet, når spillerne træder på banen og oplevelsen af at høre “Den gule mur” er uden sidestykke. Spillerne og fansene lever og ånder for Borussia Dortmund og hver kamp er et emotionelt eventyr. Med den nye Dortmund hjemmebanetrøje til 2016/17 sæsonen forsøger PUMA at finde denne unikke følelse frem og inspirere spillerne til at bryde Bayern Münchens dominans næste sæson.

At kæmpe om mesterskabet bliver måske lidt svært og er da bestemt heller ikke hjulpet af, at deres største rivaler bliver ved med at købe deres bedste spillere. Mats Hummels er den seneste spiller der skriver under med Bayern og tilslutter sig sine tidligere BVB holdkammerater Mario Götze og Lewandowski. Det er lidt en skam, men Dortmund har bevist mange gange, at de er utrolig gode til at erstatte de spillere der bliver snuppet fra dem. Derudover, så kan de altid stole på Marco Reus.

“Jeg synes det PUMA har udviklet er helt fantastisk, jeg er stor fan af det stribede design. Jeg har også talt med nogle af drengene i omklædningsrummet og de er alle rigtig glade for den nye trøje. Vi ser frem til næste sæson og vi giver den alt hvad vi kan.” - Marco Reus, BVB superstjerne

Udover Marco Reus, så kan de også altid stole på deres nye trøjer kommer til at performe på allerhøjeste niveau. PUMA har ikke holdt tilbage med teknologierne og trøjen er lavet af et utroligt blødt og åndbart polyester. Derudover, har trøjen også PUMA dryCELL teknologien, som transporterer sved fra huden og ud til trøjen yderste lag, så du bliver holdt tør. Så er det bare op til spillerne at bevise de er den nye trøje værdig.

Du kan bestille den nye Borussia Dortmund hjemmebanetrøje til 2016/17 sæsonen fra d. 14 maj.