Vi var forleden en tur i London til et stort lanceringsevent for den nye brasilianske landsholdstrøje, og der mødte Joltter en stolt brasilianer i skikkelse af David Luiz, som fortalte om den brasilianske passion.

Alle øjne kommer til at være rettet mod Brasilien, når VM til sommer kommer til at blive sparket i gang. Som værtsnation kommer der til at ligge et stort pres på Brasilien, og de forventninger bliver ikke den mindste smule forringet af, at Brasilien er kendt som en stolt fodboldnation fyldt med passion og stolthed.

Når man skal repræsentere et helt land og de store forventninger, kræver det, at man er godt klædt på til sagen. Derfor har Nike for nylig præsenteret den helt nye brasilianske hjemmebanetrøje, som er fyldt med både passion, stolthed og glæde ved fodboldspillet.

I forbindelse med den nye trøje blev der holdt lanceringsevent i London, og det var ikke noget, der gik vores næse forbi her i Unisport, og vi sendte Joltter af sted for at snuse til stemningen og lære mere om den brasilianske passion.

For det er klart, at der er få lande i verden, der lever og ånder ligeså meget for fodbold som brasilianerne. De er en af verdens mest stolte og traditionsrige fodboldnationer, og hele arrangement emmede af den stolthed og passion, som gemmer sig bag det brasilianske logo.

Joltter fik til eventet også mulighed for at snakke med Chelsea-midterforsvaren David Luiz, og sådan en chance lader man ikke gå fra sig. David Luiz fortalte åbent om de forventninger, der hviler på holdet, og at holdet simpelthen skal vinde på hjemmebane.

Hvis du heller ikke kan få nok af fodbold og deler den brasilianske passion, så skynd dig at gå ind på videoen og kom meget tættere på en unik trøje, en unik fodboldpassion og unik fodboldspiller i David Luiz.

nike, brazil, brasilien, brasil, unisport, unisportstore

Med en ny hjemmebanetrøje er Brasilien helt klar til at skulle forsvare landets farver til VM til sommer. Hvad synes du om den nye Brasilien trøje? Og tror du på, at Brasilien kan vinde VM? Vi hører meget gerne dine kommentarer her, på Facebook og på Twitter.