Den er blå - hvad ellers betyder noget? Chelsea og Adidas har sat gang i en teaser-kampagne op til lanceringen af London-klubbens nye hjemmebanetrøje - og det har de gjort med en video, der viser hvor meget spillerne brænder for den blå trøje.

Mange fodboldfans elsker deres klub så højt, at de ønsker at købe holdets nye trøje allerede før de har set den - og Adidas har fundet ud af, at det især også gør sig gældende for Chelseas fans.

Derfor har de lavet en video, der opfordrer fansene til at købe trøjen allerede inden de har set den. Klubbens spillere er i alle fald rede til at vise farverne frem, og med Adidas' seneste teaser-video går Terry, Mata, Cahill og Luiz (i en birolle) det ekstra stykke vej og lader sig indhylde i blå maling for at vise dedikationen til den blå farve.

Er du også så stor Chelsea-fan, at du vil købe den nye trøje allerede inden du har set den? Så kan du bestille den lige her - kun 549,- kr.

Med teaser-kampagnen op til lanceringen af Chelseas nye trøje laver Adidas et sjovt twist på en normal trøjelancering - nemlig at de helt hardcore fans ønsker at bære trøjen så længe den har den rigtige farve. Den er blå - resten er ligemeget. Hvad tænker du om videoen, og joiner du Terry, Cahill og Mata i de blå farver allerede inden trøjen er lanceret? Giv dine tanker med lige herunder.

E-handelspris